1. پرش به منو
  2. پرش به محتوا
  3. پرش به پایین
امروز: دوشنبه 25 تير 1397

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/hadiraya/public_html/modules/mod_date/mod_date.php on line 51

فهرست محصولات فروشگاه

بررسی وضعیت سفارشات فروشگاه


شماره فاکتور :

BPMLogo

 

iran

سئوالات متداول بخش فروشگاه و بازارچه

فروشگاه

آیا محصولات سایت هادی رایانه دارای محدودیت نصب روی دامنه یا کد شده است؟

خیر، هیچکدام از محصولات تجاری و رایگان در سایت هادی رایانه دارای محدودیت نصب نمی باشند. و کلیه محصولات بصورت کد باز ارائه میگردد.

چگونه میتوان محصولات سایت هادی رایانه را دریافت کرد؟

کافی است به صفحه جزئیات محصول مراجعه کرده و نسبت به خرید و دریافت آن اقدام نمایید.

کدام محصولات رایگان و کدام محصولات تجاری مباشند؟

محصولاتی که مبلغ آنها کمتر یا مساوی 2000 تومان باشند به عنوان رایگان یا هدیه تلقی میشوند. و سایر محصولاتی که بیش از 2000 تومان مبلغ آن باشد به عنوان محصولات تجاری میباشند.

چرا با توجه به اینکه محصول را رایگان در اطلاعیه ها اعلام میکنید اما مبلغی اندک دریافت میشود؟

به دلیل بالا بودن هزینه های نگهداری سایت و تامین هزینه های تولید و خرید برخی محصولات تجاری، اندکی مبلغ برای محصولات رایگان دریافت میشود. که جبران این هزینه ها برای خدمات رسانی بهتر شود.

چگونه می‌توان از خدمات و محصولات هادی رایانه خبردار شد ؟

 کافی است در هنگام ثبت نام یا خرید محصولات اطلاعات ایمیل ، دامنه سایت و شماره موبایل را به درستی وارد نمایید تا در زمانهایی که محصول یا تخفیف هایی ارائه میگردد. شما از آن مطلع شوید.

آیا برای دریافت محصولات نیاز به عضویت هست؟

 بله، جهت دریافت کلیه محصولات سایت نیاز هست حتما در سایت عضو شوید. این عضویت بصورت کاملا رایگان می باشد.

چرا شماره تماس و ایمیل من را دریافت میکنید؟

شماره تماس و ایمیل شما صرفا جهت اطلاع رسانی از انتشار محصولات و هدایای جدید و تحویل سفارشات و ارسال فاکتورها دریافت میگردد.

چرا برخی از محصولات با توجه به تایید پرداخت در بخش دریافت محصول قابل دانلود نمی باشند؟

 کمتر از 10% از محصولات سایت نیاز به آماده سازی دارند (که این فرآیند بصورت موقت و در طول زمان رفع میگردد). به همین دلیل باید برای دریافت آن منتظر بمانید. اطلاعیه تحویل از طریق پیامک به شما ارسال خواهد شد. بیش از 90% از محصولات پس از خرید قایل دریافت می باشند.

چگونه محصولی را که خریده ام دریافت کنم؟

جهت دریافت محصول از طریق پنل کاربری به بخش "سفارشهای من" مراجعه کنید سپس بر روی گزینه "جزئیات محصول" کلیک نمایید. سپس بر روی گزینه "دانلود" کلیک نمایید و محصول را دریافت کنید .

آیا فرآیند خرید محصولات بازارچه سایت با فرآیند خرید در سایر بخش های سایت متفاوت می باشد؟

بله، فرآیند خرید و تحویل محصولات بخش بازارچه با سایر بخش ها متفاوت می باشد. و جهت مشاهده فاکتور و دریافت محصول به "فاکتورهای بازارچه" مراجعه نمایید.

آیا میتوانم محصولات خودم را جهت انتشار در سایت هادی رایانه ارسال کنم؟

بله، شما میتوانید محصولی (منظور افزونه های جوملا ، نرم افزار ، کتاب و فایلهای صوتی ) را که خودتان تولید کرده اید برای ما ارسال نمایید تا بعد از بر رسی با ذکر نام و نشانی سایت شما منتشر گردد. (فارسی سازی محصولاتی که بیش از 1000 خط ترجمه شده باشند با نام شما منتشر خواهد گردید) ، و برای محصولات فیزیکی نیز از بخش پنل کاربری و ارسال تیکت درخواست خود را ارسال نمایید .

آیا محصول فقط قابل نصب بر روی دامنه ایی که هنگام خرید وارد کرده ام می باشد؟

خیر، کلیه محصولاتی که در سایت هادی رایانه منتشر میگردد بدون محدودیت در نصب می باشد. دامنه سایت شما صرفا جهت ارائه پشتیبانی و رفع نیازهای شما دریافت میگردد.

چگونه فاکتورهای خرید و لیست محصولات دریافت شده را مشاهده کنم؟

شما میتوانید با مراجعه به بخش "پنل کاربری" در پنل کاربری خود کلیه فاکتورها و محصولات خود را مشاهده و نسبت به پرینت فاکتور و دریافت فایل آن اقدام نمایید.

چگونه محصول مورد نظر را از بین محصولات سایت پیدا کنم؟

شما با استفاده از فیلد جستجو که در تمامی صفحات وجود دارد به راحتی میتوانید با تایپ کردن نام یا بخشی از نام، محصول خود را پیدا کنید.

آیا با نام کاربری و رمز عبور سایت هادی رایانه می توان وارد سامانه پیامک شد؟

خیر، امکان ورود به سامانه پیامک با نام کاربری و رمز عبور سایت مقدور نمی باشد. برای خرید پنل پیامک و دریافت نام کاربری و رمز عبور باید به منو سامانه پیامک مراجعه نمایید.

آیا خرید من شامل مالیات بر ارزش افزوده نیز می شود؟

خیر، مبلغی که در جزئیات محصول درج شده، مبلغ نهایی می باشد.

آیا امکان بازگشت وجه و انصراف از سفارش وجود دارد؟

در سایت هادی رایانه محصولاتی که بصورت آنی تحویل داده می شود ، به دلیل تحویل آنی محصولات بعد از خرید به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه وجود ندارد.

ولی محصولات فیزیکی که نیاز به ارسال از طریق شرکت پست دارند ، امکان انصراف تا 3 ساعت پس از سفارش وجود دارد ، در غیر اینصورت ، هیچ هزینه ای مسترد نخواهد شد .

سایت هادی ریانه را چه کسی تاسیس کرده‌ ؟ لطفا در این باره اطلاعاتی ارائه دهید.

آیا قسمت "درباره ما" را در سایت مطالعه کرده‌اید؟

چگونه به سایت هادی رایانه اعتماد کنم؟

صلاحیت فردی مالک و وب سایت هادی رایانه توسط وزارت صنعت و معدن تایید و نماد الکترونیک توسط این مرکز برای آن صادر گردیده است. و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت و کلیک بر روی نماد از جزئیات آن مطلع شوید.

چگونه میتوانم سوالات یا سفارشات خودم را به اطلاع مدیر برسانم؟

بهترین پل ارتباطی ما با شما ارسال تیکت از طریق پنل کاربری می باشد. اما شما میتوانید از طریق تلفن 09177929496 و ایمیل Info [at] hadirayane [dot] ir نیز با ما در تماس باشید.

رمز عبورم را فراموش کرده‌ام.

برای ارسال رمز عبور جدید به ایمیل شخصی خود از بخش ثبت نام/ورود در بالای سایت اقدام نمایید.


چگونه اطمینان حاصل کنم که خرید آنلاین امنیت دارد؟

در دهه اخیر پرداخت و خرید آنلاین در اکثر کشورهای دنیا به‌ عنوان یک روش بهینه رایج است. وقتی از حساب بانکی از طریق اینترنت مبلغی را جابه‌جا می‌کنید هیچ تفاوتی با واریز نقدی یا کارت به کارت از طریق خودپرداز ندارد. چون نهایتا تمام این پرداخت‌ ها از طریق اینترنت بین بانک‌ ها انجام می‌شود. هنگام خرید، شما به سایت بانک مورد نظر خود متصل می‌شوید و این بانک است که جابه‌ جایی پول را انجام می‌ دهد و ما در جابه‌ جایی آن هیچ نقشی نداریم.

آیا می‌توان به روش دیگری غیر از آنلاین خرید را انجام داد؟

خیر، کلیه پرداخت ها در سایت هادی رایانه توسط درگاه های مستقیم بانک ملت ، درگاه امن زرین پال ، پاسارگاد و ... انجام میگردد. و پس از خرید فاکتور و شماره ارجاع بانک برای شما ایمیل میگردد.

بازارچه

آیا محصولات سایت هادی رایانه دارای محدودیت نصب روی دامنه یا کد شده است؟

خیر، هیچکدام از محصولات تجاری و رایگان در سایت هادی رایانه دارای محدودیت نصب نمی باشند. و کلیه محصولات بصورت کد باز ارائه میگردد.

چگونه میتوان محصولات سایت هادی رایانه را دریافت کرد؟

کافی است به صفحه مشاهده جزئیات و خرید محصول مراجعه کرده و نسبت به خرید و دریافت آن اقدام نمایید.

چرا با توجه به اینکه محصول را رایگان در اطلاعیه ها اعلام میکنید اما مبلغی اندک دریافت میشود؟

به دلیل بالا بودن هزینه های نگهداری سایت و تامین هزینه های تولید و خرید برخی محصولات تجاری، اندکی مبلغ برای محصولات رایگان دریافت میشود. که جبران این هزینه ها برای خدمات رسانی بهتر شود.

چگونه می‌توان از خدمات و محصولات هادی رایانه خبردار شد ؟

 کافی است در هنگام ثبت نام یا خرید محصولات اطلاعات ایمیل ، دامنه سایت و شماره موبایل را به درستی وارد نمایید تا در زمانهایی که محصول یا تخفیف هایی ارائه میگردد. شما از آن مطلع شوید.

آیا برای دریافت محصولات و خرید فایل از بخش بازارچه نیاز به عضویت هست؟

  خیر ، اما پیشنهاد ما این هست که عضو شوید ، تا در صورتی که شما خریدی انجام دادید ، علاوه بر اینکه محصول خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال می گردد ، در پنل کاربری شما نیز موجود هست و هر زمان که خواستید می توانید آن را دانلود کنید.

چرا شماره تماس و ایمیل من را دریافت میکنید؟

شماره تماس و ایمیل شما صرفا جهت اطلاع رسانی از انتشار محصولات و هدایای جدید و تحویل سفارشات و ارسال فاکتورها دریافت میگردد. مخصوصا که

چرا برخی از محصولات با توجه به تایید پرداخت در بخش دریافت محصول قابل دانلود نمی باشند؟

  در برخی از تراکنش ها (حدود 5 درصد ) ممکن است که لینک دانلود براتون نشون نده اما اگه ایمیل رو بدرستی وارد کرده باشید لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می گردد و آماده دریافت می باشند.

چگونه محصولی را که خریده ام دریافت کنم؟

جهت دریافت محصول از طریق پنل کاربری به بخش " فاکتورهای بازارچه " مراجعه کنید سپس در صورتی که تراکنش شما با موفقیت انجام شده باشد ، می توانید بر روی گزینه "دانلود" کلیک نمایید و محصول را دریافت کنید .

آیا فرآیند خرید محصولات بازارچه سایت با فرآیند خرید در سایر بخش های سایت متفاوت می باشد؟

بله، فرآیند خرید و تحویل محصولات بخش بازارچه با سایر بخش ها متفاوت می باشد. و جهت مشاهده فاکتور و دریافت محصول به "سفارشات من" مراجعه نمایید.

آیا میتوانم محصولات خودم را جهت انتشار در سایت هادی رایانه ارسال کنم؟

بله، شما میتوانید محصولی ( منظور افزونه های جوملا ، نرم افزار ، کتاب و فایلهای صوتی ) را که خودتان تولید کرده اید برای ما ارسال نمایید تا بعد از بر رسی با ذکر نام و نشانی سایت شما منتشر گردد. (فارسی سازی محصولاتی که بیش از 1000 خط ترجمه شده باشند با نام شما منتشر خواهد گردید) ، و برای محصولات فیزیکی نیز از بخش پنل کاربری و ارسال تیکت درخواست خود را ارسال نمایید .

آیا محصول فقط قابل نصب بر روی دامنه ایی که هنگام خرید وارد کرده ام می باشد؟

خیر، کلیه محصولاتی که در سایت هادی رایانه منتشر میگردد بدون محدودیت در نصب می باشد. دامنه سایت شما صرفا جهت ارائه پشتیبانی و رفع نیازهای شما دریافت میگردد.

چگونه فاکتورهای خرید و لیست محصولات دریافت شده را مشاهده کنم؟

شما میتوانید با مراجعه به بخش "فاکتورهای بازارچه " در پنل کاربری خود کلیه فاکتورها و محصولات خود را مشاهده و نسبت به وضعیت تراکنش ها و دریافت فایل آن اقدام نمایید.

چگونه محصول مورد نظر را از بین محصولات سایت پیدا کنم؟

شما با استفاده از فیلد جستجو که در تمامی صفحات وجود دارد به راحتی میتوانید با تایپ کردن نام یا بخشی از نام، محصول خود را پیدا کنید.

آیا با نام کاربری و رمز عبور سایت هادی رایانه می توان وارد سامانه پیامک شد؟

خیر، امکان ورود به سامانه پیامک با نام کاربری و رمز عبور سایت مقدور نمی باشد. برای خرید پنل پیامک و دریافت نام کاربری و رمز عبور باید به منو سامانه پیامک مراجعه نمایید.

آیا خرید من شامل مالیات بر ارزش افزوده نیز می شود؟

خیر، مبلغی که در جزئیات محصول درج شده، مبلغ نهایی می باشد.

آیا امکان بازگشت وجه و انصراف از سفارش وجود دارد؟

در سایت هادی رایانه محصولاتی که بصورت آنی تحویل داده می شود ، به دلیل تحویل آنی محصولات بعد از خرید به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه وجود ندارد.

ولی محصولات فیزیکی که نیاز به ارسال از طریق شرکت پست دارند ، امکان انصراف تا 3 ساعت پس از سفارش وجود دارد ، در غیر اینصورت ، هیچ هزینه ای مسترد نخواهد شد .

سایت هادی ریانه را چه کسی تاسیس کرده‌ ؟ لطفا در این باره اطلاعاتی ارائه دهید.

آیا قسمت "درباره ما" را در سایت مطالعه کرده‌اید؟

چگونه به سایت هادی رایانه اعتماد کنم؟

صلاحیت فردی مالک و وب سایت هادی رایانه توسط وزارت صنعت و معدن تایید و نماد الکترونیک توسط این مرکز برای آن صادر گردیده است. و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت و کلیک بر روی نماد از جزئیات آن مطلع شوید.

چگونه میتوانم سوالات یا سفارشات خودم را به اطلاع مدیر برسانم؟

بهترین پل ارتباطی ما با شما ارسال تیکت از طریق پنل کاربری می باشد. اما شما میتوانید از طریق تلفن 09177929496 و ایمیل Info [at] hadirayane [dot] ir نیز با ما در تماس باشید.

رمز عبورم را فراموش کرده‌ام.

برای ارسال رمز عبور جدید به ایمیل شخصی خود از بخش ثبت نام/ورود در بالای سایت اقدام نمایید.


چگونه اطمینان حاصل کنم که خرید آنلاین امنیت دارد؟

در دهه اخیر پرداخت و خرید آنلاین در اکثر کشورهای دنیا به‌ عنوان یک روش بهینه رایج است. وقتی از حساب بانکی از طریق اینترنت مبلغی را جابه‌جا می‌کنید هیچ تفاوتی با واریز نقدی یا کارت به کارت از طریق خودپرداز ندارد. چون نهایتا تمام این پرداخت‌ ها از طریق اینترنت بین بانک‌ ها انجام می‌شود. هنگام خرید، شما به سایت بانک مورد نظر خود متصل می‌شوید و این بانک است که جابه‌ جایی پول را انجام می‌ دهد و ما در جابه‌ جایی آن هیچ نقشی نداریم.

آیا می‌توان به روش دیگری غیر از آنلاین خرید را انجام داد؟

خیر، کلیه پرداخت ها در سایت هادی رایانه توسط درگاه های مستقیم بانک ملت ، درگاه امن زرین پال ، پاسارگاد ، درگاه امن و... انجام میگردد. و پس از خرید فاکتور و شماره ارجاع بانک برای شما ایمیل میگردد.